Colliekompisarna

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Marru - 10 februari 2013 22:38

Jaha, då verkar det bli full rulle här igen ett tag framöver. Det har ju varit skapligt lugnt den här helgen, fast en del inte verkar tro det   . Jag har ju alla fall varit hemma till största delen. De kan man inte säga om dom tidigare helgerna. Men ikväll var jag till Hedemora och spelade durspel med durspelsdamerna. Det är jättekul att ha några och spela med igen, fast det inte är det gamla gänget med dom stora spelen. 

 

Imorgon börjar en ny skolvecka, och jag fortsätter med skruvstycket och teorin på eftermiddagen. Sen skall jag åka till Hallsta på ett möte på kvällen. Vi får väl se vad den kvällen för med sig. Tänker hoppa agilityträningen eftersom jag har bestämt mig att jag bara tänker vara borta ett par kvällar i veckan. Är det nåt annat så hoppar jag över nån träning. Är ju borta så mycket annars också så nånstans måste jag dra ner på det. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards