Colliekompisarna

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Marru - 15 februari 2013 23:45

Härligt med fredag igen. Synd bara att måndagen är åter snabbare än man hinner blinka. Har nog alldeles för mycket att göra, därför går tiden så fort. Idag har jag varit till mamma, vi har varit och handlat och till kyrkogården. När jag kom hem så var det lite smått och greja, innan man kunde ta kväll. Har nu suttit här och lekt lite med psp, och gjort resten vecka 6 teman i Målarboden. Jag ligger lite efter där. På söndag kommer teman för vecka 8, och jag har inte börjat på vecka 7 än. Men tur är väl att det är inget där som måste. Allt är alldeles frivilligt. Fast nu har jag själv bestämt att jag skall försöka göra alla 4 teman varje vecka. Har för mig att jag gjorde alla teman i höstas. Även dom som jag inte riktigt gillade. Det vara bara och bita ihop och göra dom. 

 

I skolan idag så har jag blivit klar med alla stora bitar till skruvstycket. Det är bara diverse borrhål som fattas på dom. Få se om jag får börja svarva dom övriga delarna till den på måndag. Hann inte med mycket teori idag eftersom jag var tvungen och gå lite tidigare. Sen håller dom där trianglarna och driva mig till vansinne. Konstigt att jag inte drömmer om trianglar och vinklar till slut.

 

Imorgon tänkte jag gå en riktig långpromenad med systrarna, fast före det skall jag gå en lite kortare promenad med Micki och Farina. Sen måste jag rita rallylydnadsbanorna till nästa helg. Har lite idétorka. Så måste jag träna på durspelet också. Vi har ju fått en spelning nästa månad. Hinner väl inte göra så mycket mer imorgon. Gå med hundar, rita banor och spela.

 

Denna bild är en av teman i Målarboden vecka 5. Återigen samma bild på Lizzie och Clara som jag använt flera gånger förut. Men hittade ingen annan som passade.

 

    

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards