Colliekompisarna

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Marru - 16 februari 2013 21:53

Idag har det varit mycket att göra. Tänkte att jag skulle gå extra långt idag. Så först gick jag med Micki och Farina. När de går med mig så får det gå lite längre än med husse. Han påstår att Micki inte orkar gå, men Micki orkar. Det gäller bara och anpassa farten efter han, och inte tvärtom. Farina orkar gå hur länge som helst. Sen gick jag den längre promenaden med Lizzie och Clara. Kanske man nån morgon skulle gå Västerbyhyttan. Har ju inte vågat gå den förut eftersom jag går före frukost dom dagarna jag är hemma. Men idag så gick jag nog sammanlagt nästan lika långt som den rundan är. 

 

Sen efter det satt jag mig ner och ritade rallylydnadsbanor. 2 till tävlingen nästa helg, och 2 till våran helgen efter. Nu behöver jag inte rita banor förrän i april nästa gång. Efter det så var det dags och gå en vända med hundarna igen. Sen kom maken hem, och jag diskade. Efter det blev det en pizza. Det är länge sen vi har ätit pizza. Fast jag tyckte inte det var speciellt gott. Jag har nog tröttnat på pizza trots att vi inte äter det så ofta. Kanske skulle göra en egen pizza. Det har jag inte gjort på evigheter. 

 

Efter det tog jag fram durspelet och spelade en stund. Det är bla en polka som jag kunde spela förut som jag har glömt bort totalt   . Det vart ju ett lite väl långt uppehåll från spelandet ett tag. Fast nu skall jag försöka undvika det. Måste träna minst en gång i veckan. 

 

Jag har packat med mig grejerna jag skall ha imorgon, köpt en sallad och ta med mig. Imorgon blir det domarträff. Vilken tur att jag får vara med på den precis före min första tävling. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards