Colliekompisarna

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Marru - 22 februari 2013 22:24

Då var det återigen fredag och helgen är framför. Imorgon har jag min sista sovmorgon på 3 veckor. Det är nog lika bra och gå och lägga sig tidigt, ifall man inte kan sova så länge. Kroppen vänjer ju sig vid att gå upp tidigt till slut. Då blir ju sovmorgonen bortkastad om jag är uppe till efter midnatt. 

 

Skall bara leka lite med psp först här på kvällskvisten. Idag i skolan så ägnade jag hela dagen åt teorin. Men jag är fortfarande inte klar med trianglarna. Håller nu på med kunskapstest 2, sen är det slutprovet kvar. Men hur lätt är det att få in en triangel i en cirkel för att kunna räkna nåt. 

 

Var ute och gick med systrarna till Hagudden efter skolan. Det är länge sen vi varit där. Det kom ju så mycket snö och det var inga som gick där så vi slutade gå där. Men nu har ju snön sjunkit lite. Men pulsa fick vi alla fall. Men det var överkomligt. Blev alla fall ganska svettig.

 

Efter denna helg så sätter ruljansen igång igen. På söndag skall jag till Katrineholm och döma min första rallylydnadstävling. Skall bli så kul, ser fram emot det. Nästa helg på lördag är det Länskampen, sen har vi våran rallylydndstävling på söndag Helgen efter är det klass 1 tävling i agility på lördag, och på söndag har vi sista vintercupen. Lizzie får inte tävla förrän i Vintercupen. Det känns lite jobbigt och vara borta över 9 timmar varje dag, och den vara borta helgerna också. Men samtidigt så är det ju så kul. Länskampen är ju nåt man absolut inte vill missa. Vilken stämninng det är, och vilket liv det är i luckan. Det är nästan så att man behöver hörselskydd. Håller väl tummarna att Västmanland vinner, Dalarna kommer två och Gävleborg trea. Såklart måste jag hålla på min klubbkompisar, fast jag bor i Dalarna. Alla tävlande kommer ju inte från Fagersta KK, men många är det.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards