Colliekompisarna

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Marru - 1 mars 2013 22:55

Äntligen fredag, och helg. Men det blir ingen sitta i soffan helg. Imorgon är det ju länskampen. En agilitytävling mellan Västmanland, Dalarna och Gävleborg. Säger bara Dalarna och Gävleborg, huka er för i år är Västmanland laddade   . Jag skall göra min praktiska tjänstegöring som tävlingsledare. Teoribiten är färdig och det är bara den praktiska som fattas. 

 

Sen på söndag så är det rallylydnad. Höll på att få lite panik igår kväll, för jag kom på att jag inte kommit ihåg att skicka mina banor till henne som brukar skriva ut allt. Sen när jag kollade på kvällen om banorna såg ok ut, så fick jag lite panik igen. För det var en av banorna som jag var lite fundersam på om det verkligen kommer att fungera. Men jag har ju gjort som jag brukar, ritat upp det på rutat papper först, på papperet fungerade det. Så gjorde jag med förra helgens bana också, och den fungerade inte bara på papperet, utan även i verkligheten. 

 

Idag har vi i skolan haft fortsättning på föreläsningen från igår. Fast idag så riktade det på hälsa. Tyckte faktiskt att det var lite tråkigt. För hon hade inget nytt att komma med, utan gammal skåpmat som vi matas med från alla håll och kanter. Sen innan vi slutade så satt vi i en ring och alla skulle berätta vad dom skulle ändra i sin livstil för att förbättra sin hälsa. Kan ju säga att jag tyckte att det började gå lite väl långt. Så när det blev min tur så sa jag bara att det är min ensak, och om jag gör nåt eller inte så angår det bara mig. Ja, men då kunde dom andra peppa en sa hon. Om jag villl ha pepp i nånting jag beslutar mig för så har jag tillräckligt med vänner som kan ställa upp. Jag behöver inte främmande människor till det. Undrar om dom som sa att dom skulle sluta röka blir peppade av ifall vi går och påpekar "skulle inte du sluta och röka" . 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards