Colliekompisarna

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Marru - 2 mars 2013 23:15

Idag har våran klubb haft Länskamp. Tävlingen som går mellan Västmanland, Dalarna och Gävleborg. Tyckte jag hörde dom säga att dom har haft den i 10 år. Från varje lag så startar 7 small, 7 medium och 7 large. Man försöker samla ihop dom bästa ekipagen i länet till den tävlingen. Det hurras och buas inne i hallen om vartannat. Man försöker psyka motståndarna och hejjar på sina egna. Stämningen är på topp med andra ord. Jag gjorde min praktiska tjänstgöring som tävlingsledare på den tävlingen. Så jag fick sitta och räkna ihop felen och tiderna. 

 

Tävlingen slutade med att Västmanland vann   . Gävleborg kom tvåa och Dalarna trea. Vinnaren blev ju rätt, men nog hade Dalarna fått komma på andra plats   . Efter tävlingen så byggde vi första rallylydnadsbanan till imorgon, så den står färdig där. Nu hoppas jag bara att dom tävlande har läst PM:t och förstått vad dom läst. För vi har skrivit in att dom med löptikar måste meddela senast fredag. Så då vill jag inte höra ett ljud om att nån kommer dit med en löptik, för då hade jag gjort allt annorlunda idag. Men kommer dom med en löptik utan att meddela så får dom skylla sig själva. Då får dom vänta på sin tur hela dagen. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards