Colliekompisarna

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Marru - 12 mars 2013 21:42

Från att i lördags varit överlycklig över vårkänslor, så känns det helt tvärtom nu. I förrgår var det nästan -16 på morgonen, och nu vräker snön ner. Visserligen säger dom i Finland "uusi lumi vanhan surma" , vilket betyder ungefär nysnö den gamlas död. Men vi får väl se, det finns ganska mycket av den gamla snön kvar än. Vad jag längtar till att få börja träna ute i Semla igen. Börjar bli ganska trött på att åka till Norberg flera ggr i veckan. Visst är det bra att vi har hallen, men den är ju lite långt borta. Rallylydnaden kan vi ju flytta dit ganska tidigt, men agilityn lär det nog dröja med. 

 

I förra veckan kom det allra sista avsnittet av House. Nu har dom börjat med nån idiotserie där dom dödar folk på löpande band verkar det som. Det verkar som om den handlar om nån sekt. Det är nog bland det sämsta jag har sett, men maken verkar gilla den. Fast han blundar ibland han också när han tittar på den. 

 

Imorgon blev det visst sovmorgon för oss från skolan. Lärarna skall ha planeringsmöte eller nåt. Så jag tänkte att jag tar systrarna på morgonpromenad imorgon. Sen har ju Lizzie och jag agilityträning på kvällen. Då skall det tränas slalom.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards