Colliekompisarna

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Marru - 28 juli 2013 21:28

Idag  var vi då iväg igen till Dala-Floda. Nu har vi varit dit 3 ggr denna vecka. Men vad gör det när det är agilitytävlingar och man har kul. 

 

Idag började vi med agilityklass, och banan kändes helt ok. Ingen gunga heller. Det var lite strul vid banvandringen ang däcket, som stod lite dåligt till. Så den fick byta plats med ett hopphinder mitt i banvandringen. Sen missade jag att man skulle ta ett hopphinder från fel håll. Men upptäckte det innan banvandringen vart slut, och då vart det genast lite krångligare. Jag som hade tänkt till det så bra. Men det gick ganska ok alla fall. Vi fick lite tidsfel på denna bana. 5.53 Det var det bästa loppet på hela helgen, ja tom hela veckan tror jag. Placeringen blev 19. 

 

Sen blev det dags för hopploppet. Denna bana var också ganska ok. Det var på slutet jag inte var med riktigt. Det var ett hopphinder, och sen en böjd tunnel. Hade inte en tanke på att hon faktiskt skulle få för sig att springa bakom tunneln. Borde kanske sprungit på andra sidan hoppet, för att få in henne i tunneln. Nu sprang hon ju runt tunneln, och tog fel tunnelingång. Så vi vart diskade på näst sista hindret.

 

Jaja, det spelar ingen, vi har alla fall haft roligt i helgen. Lizzie och jag. Imorgon börjar då allvaret. Skall till stålrör och slita igen. Augusti ut skall jag vara där alla fall. Just för tillfället så känns det inte så farligt att börja jobba igen. Det var värre i början av veckan. Men nu blir det dags för sängen snart.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards