Colliekompisarna

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Marru - 10 september 2013 20:51

I slutet av förra veckan så flyttade vi mammas möbler, alla fall dom som fick plats till lägenheten. Igår så flyttade hon in där. Så hon har sovit sin första natt där och det verkar ha gått bra. På söndagen så blev det en vilodag för mig. Fast det är tufft att behöva gå upp så tidigt när man är ledig. Gick ju upp samma tid som jag gör denna vecka när jag jobbar förmiddag. Det var kanonfint väder i Örebro hela dagen. Lite för varmt kanske. 

 

Första agilityloppet gick ganska skapligt. Fick 5 fel och tidsfel med Lizzie, och sen var det 2 i laget som tog sig runt. Så i det loppet kom vi på 15:e plats. Sen blev det ett till agilitylopp, och tyvärr så diskade vi oss där. Ja, hela laget diskade sig inte bara Lizzie och jag. Nu kommer jag inte ihåg vad hon gjorde i det loppet. Men har för mig att det var i det loppet hon tog ett hopphinder från fel håll. 

 

Sen blev det första hopploppet, och där diskade vi oss också. Ja, hela laget med för den delen. Det loppet tror jag Lizzie gick in i tunneln, men kom ut igen utan att jag såg det. Sista hopploppet tog vi oss runt nollade men med tidsfel. Men tyvärr så fick vi inte 3 i mål, så då diskade laget sig igen. Så av fyra lopp så klarade laget av 3. 

 

Men jag är framför allt nöjd med att Lizzie tog hela slalomet alla 4 gångerna. 

 

Nu under veckan så fortsätter vi och kör grejer till lägenheten. Vi måste börja så smått börja rensa i huset så att vi får plats med vårat.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards