Colliekompisarna

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Marru - 16 juni 2014 20:15

Nu har det gått evigheter sen jag har skrivit nåt igen. Har inte mått så bra, och har inte heller haft ork eller nåt att skriva om. För några veckor sen kände jag nåt konstigt i hjärttrakten. Den slog som en zigzag-singer. Det hamrade på ganska bra i ett par dagar. Gick på jobbet och tänkte en hel del för mig själv. Tex är det så här det skall sluta. Istället för att tillbringa tid med mina hundar så springer jag som en iller på ett skitigt rörverk. När jag gick och la mig så tänkte jag att det kanske inte var säkert att jag vaknar nästa morgon. Det kändes väldigt obehagligt. Jag har varit sjukskriven i några veckor nu, och jag känner av de här så kallade hjärtrusnigarna fortfarande, nästan varje dag.  Mest på förmiddagen och när jag går och lägger mig. 

 

Hörde på radion en morgon när dom pratade om dessa symptom bla. Det var ett tecken på att man var på väg och gå in i väggen. Ett annat symptom var minnet. Vilket minne????? Kan gå in i ett rum för att hämta nånting, men när jag kommer in i rummet så kommer jag inte ihåg varför jag är där. Maken kan säga åt mig att han skall åka iväg och hämta nåt. Efter 10 minuter så sitter jag och funderar på vart han tagit vägen. Och jag får tänka länge innan jag kommer på vad han skulle göra. Inte ids jag ringa heller för då hör han ju att jag glömt bort vart han ska. Så det är bara och sitta hemma och vänta på att han kommer hem igen, och kanske jag före et har kommit på vart han varit nånstans   . Ja, detta är ju inte allt, men skall inte gå närmare inpå resten. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards