Colliekompisarna

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Marru - 14 januari 2015 23:09

Nu har man kommit mitt i veckan, känns det som. Man bara sitter och väntar på helgen. Fast denna helg så är det inga hundaktiviteter på gång. Däremot på lördag skall maken och jag till Borlänge på lördag på födelsedagsfest. Skall man säga att det är ett 140-års fest. Eller det är 2 personer som fyller 70 denna månad. Vår spelledare och hans fru. 

 

Jag har dom senaste dagarna läst igenom förslagen till nya regler och moment i rallylydnad. Klubbarna skall skicka sina åsikter om dom senast imorgon. Så det var lite bråttom. Så det har jag gjort idag. Så nu måste jag börja träna på durspelet istället. Det var en del låtar på den listan, plus att vi har en bonus. En överraskning är det tänkt att det skall bli. Får väl se hur dom andra har tränat, ifall vi får ihop den. För mig är det inga problem för det är en av dom första jag lärde mig på durspelet. 

 

Inte har jag hunnit träna med nån hund heller idag för jag har haft en mammadag idag. vi har varit och handlat, sen kom vi hem till oss. Jag lagade mat och vi åt. Efter maten så åkte vi hem till mamma och plockade undan julen hos henne. Bytte gardiner, och plockade bort tomtarna. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards