Colliekompisarna

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Marru - 18 januari 2015 23:45

Äntligen kom jag ihåg den, och jag kom ihåg den hela dagen. Sist jag kom ihåg den så vart det bara halva dagen, så då fick det vara   . Synd bara att när jag äntligen kommer ihåg den, så är det en tråkig, händelselös dag   . Grått och trist, och lite seg i kolan är man också. Vad är det då jag kom ihåg??? EFIT-dagen, eller ETT FOTO I TIMMEN. Det är verkligen länge sen. Så nu ville jag göra ett försök. Jag har ju återigen börjat göra det jag gjort förut, men kommit av mig. Har bla lekt med psp idag mm.

 

Men här är alla fall min gråa trista dag.

 

Kl 9, släppte ut hundarna en vända innan det blev dags för en promenad.

 

  

 

Kl 10, dags för en promenad. Clara ville visst inte vara med på bild, men hon är med hon också.

 

 


Kl 11, ett litet break under promenaden. 

 

  

 

Kl 12, maken sitter hemma och glor på skidor.

 

  

 

Kl 13, skall jag verkligen äta allt det här, tänker Jeri. Jaja, ät så mycket du orkar.

 

  

 

Kl 14, tyst i Smebacken. Var och hämtade mat vid grillen, orkade inte börja laga mat.

 

 

 

Kl 15, tom fågelbordet är alldeles öde.

 

 

Kl 16, har alltid förut tyckt att tulpaner är lite tråkiga. Att det vissnar så fort. Men jag har ju fått dom att hålla ganska länge nu.

 

 

 

Kl 17, alla trötta och sover. Jeri ligger under bordet, så därför kommer inte han med.

 

 

 

Kl 18, håller på och laddar upp lite filmer från igår på You tube.

 

 

 

Kl 19, Lizzie är hunden som verkligen kan slappa.

 

 

 

Kl 20, dags för en kvällspromenad.

 

 

 

Kl 21, alla hundar fick varsinn tuggpinne.

 

 

 

Kl 22, min strumpstickning.

 

 

 

Kl 23, dags och sova. Nä, inte riktigt än. Men denna får alla fall bli den sista bilden för idag.

 

 

 

Får hoppas att det inte dröjer lika länge innan jag kommer ihåg EFIT-dagen nästa gång. Och att den blir lite mer händelserik när jag kommer ihåg den.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards