Colliekompisarna

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Marru - 17 februari 2015 23:28

Maken sa åt mig idag, åk och träna idag. Du kan träna på onsdag och torsdag också. Nä, inte åker jag 3 dagar i veckan sa jag, sen har vi ju tävling på lördag också. Sen när jag gick morgonpromenaden med hundarna så kom jag på att jag hade ju tid till fotvårdaren på eftermiddagen. Hade ju bokat den så att jag skulle kunna åka till träningen på en gång efter det. Så när jag ändå skulle åka till Fagersta, så var det väl lika bra och åka till Norberg också   .

 

Först verkade det inte bli så mycket folk, men det trillade dit efterhand. Jag tränade på det som vi hade problem med på tävlingen i lördags eftersom banan stod kvar. Det är fördelen med en egen hall som vi har helt för oss själva. Vi kan ha hindren stående kvar utan att nån gnäller. Behöver bara plocka undan en gång i veckan och det är på onsdagar. För på torsdagar har vi rallylydnadsträning. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards