Colliekompisarna

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Marru - 10 mars 2015 22:41

Hade inte tänkt åka till Norberg på agilityträningen ikväll. Men blev övertalad. Egentligen hade jag tänkt ha en stadsträning. Men eftersom tunnlarna och slalomet stod kvar efter lördagens tävling så tänkte jag att jag åker väl dit då. Ville ju prova på en del saker som det var problem med under tävlingen. Men inte blev det väl som det skulle. Vi hade tydligen glömt bort hur hoppen stod på banan. För det som vi hade problem med på tävlingen vardet inte alls några problem med idag. Med andra ord så måste  vi ställt hopphindrena lite fel. För det var ju inga problem alls.

 

Men vad jag är glad åt att Jeri fixar slalomet på båda sidor. Ibland tycker jag nästan synd om dom som på banvandringen funderar på hur dom skall göra för att de måste ha hunden på rätt sida vid slalomet. Jag behöver inte tänka på det med vare sig Lizzie eller Jeri. 

 

Imorgon blir det agilitykurs för oss med Annica Aller. Skall bli kul och se vad hon har hittat på för roligheter åt oss den här gången. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards