Colliekompisarna

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Marru - 5 april 2015 23:39

Vi hade planerat för den här dagen ett tag, en klubbkompis och jag. Vi skulle ta en riktig långpromenad med cacher. Det blev verkligen en långpromenad med 35 cacher i skogen, och ett par till. Jag är snart uppe i 500 på mindre än 2 år. Visst finns det som som tagit 1000 på kortare tid. Men jag är nöjd med mina. Jeri fick följa med på promenaden, och jag tyckte han skötte sig bra. Nu är han helt färdig,ligger på soffan och sover. Lizzie däremot surar för att hon inte fick följa med. Men det är så det kommer att bli i framtiden. Det blir fler tävlingar för Jeri än för Lizzie. Tror tävlingen i Västerås är den enda tävlingen med bara klass 2 som jag åker med Lizzie. Men vi får se. 

 

Har ju anmält oss till en rallylydnadstävling. De har bara en domare där, så det blir många som blir bortlottade. Men vi hade tur. Jag kom med, med båda hundarna. Jag var säkert på att vi inte skulle få tävla. Men hon jag skulle åka med hamna på reservplats. Så jag får åka ensam.

 

Några bilder från dagens promenad. Tror det är dags och lägga sig snart. 

 

     

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards