Colliekompisarna

Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Marru - 30 augusti 2015 20:42

Här har det varit tyst länge. Har inte riktigt haft ork och tid att skriva nåt. Har nu jobbat på skolan i 2 veckor, och man börjar mer och mer komma in i det. Dessutom så börjar ungarna vänja sig vid att jag är där. Har under veckan jobbat med helgens rallylydnadsbanor, och jag fick dom klara till slut. Dags och börja jobba på nästa helgs banor. Men hade tur att jag hade 3 som var klara redan. Jag hade ju gjort en nybörjarbana och en fortsättningsbana för säkerhets skull ifall jag skulle döma nåt sånt i Karlstad. Men nu blev det inget sånt för mig. Sen  hade jag en avancerad klass klar för jag kunde inte riktigt använda den i Karlstad för jag hade en med permobil som skulle tävla på min bana. Så den blev också över. Så jag behöver bara knåpa ihop en mästarklassbana till nästa helg. Sen till helgen efter så behöver jag en nybörjar och fortsättningsklass. Sen är det lugnt i några veckor. 

 

Nu är det dags och börja ladda inför nästa  vecka. Vi har i helgen sovit på Teater Mimulus. Det är en domarkollega och hennes syster som har stället utanför Karlstad. 

 

         

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards