Colliekompisarna

Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Marru - 22 februari 2016 21:31

Igår var det dags för hoppklasserna på vår tävling i helgen. Den här gången så var Felix tvungen och springa båda loppen själv, eftersom jag skulle vara tävlingsledare. Intressanta banor var det. Blev lite sugen och springa själv. Det har funnits tillfällen när Lizzie har gått bättre tillsammans med Felix. Inte tittat efter mig alls. Men idag så stannade hon till flera gånger och spanade efter mig. Till slut så slutade det med disk, för Felix ställde sig lite på fel sida om ett hinder. 

 

Andra banan såg också jättelätt ut. Dom tog ju sig runt på den banan också, men långsamt. Det blev en 17:e placering där. Nu vänter vi med spänning här ifall det föds en liten sheltietjej till Felix. Fast innan hon har blivit tävlingsklar, så har ju Lizzie hunnit bli så gammal att jag inte kan tävla agility med henne mer. Så då får hon väl bli en snackande rallylydnadshund istället   .

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards