Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009
Säga vad man vill, men idag fick jag ytterligare bevis på varför vi litar på Telia, fast att det strular till ibland. Det kom in en kommentar i min blogg från en kille som jobbar på kundtjänst hos Telia. Jag kan knappast tänka att nån från dom andra bolagen gör sånt, inte i första taget alla fall.
Det här kom in på min blogg:
Mitt namn är xxxxx xxxxxxx och jag jobbar på Telias kundtjänst. Jag vill börja med att be om ursäkt för att det har blivit på detta vis för er. Du får gärna kontakta mig via länken nedan så skall jag kunna återkoppla din telefon till dess att du har fått dina varor tillsänt dig samt lägga in en kompensation för den tiden du har varit utan tjänsten.
Med vänlig hälsning
xxxxxx xxxxxxx, Telia Kundservice
Säger varje år till mig själv, att nu skall jag skriva i bloggen, och att jag skall försöka komma ihåg EFIT-dagarna. Båda två är bortglömda som vanligt. Vad har hänt under förra året. Inte så speciellt mycket. Sommarens husbilstur gick söderut i år. ...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | |||
19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |||
26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||
|