Colliekompisarna

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Marru - 16 april 2009 17:57

Vi flickor i Målarboden har fått en award från snälla Mailis. Gör gärna ett besök hos henne, då kommer hon bli jätteglad, och för en liten kommentar också i hennes blogg. Jag säger tack så hemst mycket Mailis. Du är så snäll så.


Av Marru - 16 april 2009 17:30

Fortfarande trist väder, alltså mulet. Men det regnar fortfarande inte. Så man får väl vara glad för det lilla. Men det var bara 3 grader varmt imorse när jag gick upp.


Var iväg och lämnade tillbaka EKG-mätare idag. Fick en fråga av sköterskan där om jag haft mycket problem med hjärtat :-o. Inga vad jag vet sa jag åt henne. Men att jag var på en hälsokontroll och där visade det sig att jag hade lite högt blodtryck. Då blev hon orolig att de kanske gjort fel mätning så hon var tvungen att kolla remisen. Men nej, det stod EKG där. Så vi får väl se vad som händer här framöver.


Nu ikväll skall Lizzie och jag iväg på agilityträning, skall bli spännande hur det blir med gungan idag.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards