Colliekompisarna

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Marru - 9 april 2010 23:17

Idag har Lizzie varit mycket bättre än igår. På morgonen var hennes bajs mycket fastare, och inget blod. Hon tom ylade när det var matdags och Micki och Farina fick maten före henne. Hon glufsade i sig maten nästan som förut. Det har även varit mycket mer spring och lek med Clara idag än igår.

 

Så imorgon tänkte jag att vi åker på rallylydnadstävlingen i Sala. Det blir nog ganska lugnt där. Men däremot åker jag utan Lizzie på agilitykursen i Norberg. Visserligen känns det lite jobbigt och göra det. Men jag tror det blir bättre så i längden. För det kommer det att bli en massa upprepningar på allt nytt. Lizzie klarar inte av att det upprepas om och om igen. Jag går på kursen, och kollar, sen kan vi träna på träningarna utan en massa upprepningar. Det måste jag komma ihåg och inte bara nöta om och om igen.

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards