Colliekompisarna

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Marru - 14 juni 2013 22:59

Den här veckan har det verkligen varit fullt upp. Jag som tänkte att jag skulle börja skriva oftare kom av mig på en gång   . I början av veckan så hann jag med och laga mat, och träna lite med Jeri och Lizzie. Sen var det bara och varva ner och sova. I onsdags var vi på agilityträning Lizzie, Jeri och jag. Jeri verkar ha lite drag på tunnlar nu. Det är ju det enda agilityhinder han fått ta. Lizzie och jag jobbar på fart. 

 

I torsdags var det rallylydnadsträning. Clara är lite svårjobbad. Så jag funderar på om jag bara skall ta med henne varannan vecka. Hon kan gått gå hemma och vara lite avundsjuk på dom som får följa med. Kanske hon blir lite ivrigare på att jobba. I onsdags hade mina klubbkompisar som hämtat valpar nyligen sina med sig. Men dom var inte nå leksugna då. Dessutom så är den ena en sheltievalp, och den är pyttepytteliten. Så Jeri är faktiskt för stor för att leka med den än så länge. Den andra var lite rädd.  Men i torsdags när vi var på träningen så lekte dom. Då gick det ganska vilt till. 

 

Den här helgen är det också fullt upp. Vi skall ha rallylydnadstävlingar på klubben. Dubbla klasser, nybörjare och fortsättning imorgon. Nybörjare och avancerad på söndag. Vi är 2 domare. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards