Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Donat lite igår.

Av Marru - 1 februari 2009 15:47

Börjar känna mig lite stressad, har mycket att göra och lite tid. Eftersom jag måste lägga mig så tidigt ikväll pga morgondagen. Börjar få lite panik när jag tänker över busschaufförernas arbetstider. Hur skall jag hinna göra nånting hemma överhuvudtaget. Imorgon tex, skall jag sluta strax före 17, är inte hemma förräns en halvtimme efter det. Om jag skall börja lika tidigt på tisdag som imorgon, måste jag ju lägga mig senast kl 21. Under dom 3 timmarna på kvällen skall jag hinna med hundar, mat, disk och även kolla alla 200-300 mail som kommit under dagen. Det blir nog att hoppa av tubgrupperna, tyvärr. Men jag har ju tuber så det räcker och blir över. Till er som inte vet vad tuber är för nåt, så kan jag försöka förklara lite lätt. Det är motiv som man har tagit ut från nån bild, tex en hund som man har tagit bort bakgrunden på. Då blir det bara hunden kvar som man kan sätta in på en annan bild.


Men igår kväll så hann jag göra nånting alla fall. Få se vad jag hinner göra under kommande vecka. Men skall nog försöka få en dag ledig mitt i veckan

 
 
Astrid

Astrid

1 februari 2009 17:16

Ja den är så otroligt vacjer den bild du har gjort.
Men jag hoppas att det går bra med jobbet även om jag förstår att du blir mer upptagen med "måsten"
Efter hand brukar man ju orka mer och inte vara så trött men det låter tufft

http://www.astridla.com

 
Anki Enbom

Anki Enbom

1 februari 2009 17:58

Vackert som vanligt här :)
Jasså du har oxå kört radiostyrda bilder. Det har min sambo med gjort ett tag.
Hoppas det går bra i ditt nygamla yrke.
Långa pass, förstår hur du känner
kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Eva

Eva

1 februari 2009 19:07

Åhh, vilken otroligt fin bild du har gjort:-)
Väldigt imponerad av ditt skapande.
Kram

http://hemmahoslillamig.blogspot.com

 
Ingen bild

Köpings-Mailis

1 februari 2009 19:36

Hej Marketta!
Går du och lägger dig för tidigt så ligger du säkert bara och vrider och vänder dig.
Det blir säkert bättre om en vecka då du kommer in i rutinerna.
Ang våra härliga ungdomar så har jag känt Tobbe sedan han var en 5-6 år.Dom andra ser jag nere i Bowlinghallen på onsdagar eller ofta ute på stan.Dom gör fin reklam för våran stad!
Godnatt goa kompis!
Mailis från köping

 
Sdentass

Sdentass

2 februari 2009 00:19

ja..Merketta..här har vi en gemensam nämnare..tiden! Tiden som aldrig räcker till, och man har en och tusen saker därtill som man vill hinna med..jag vill ta lärdom av våra kloka katter. Lägga mej ned o sova, strunta i klocka, ignorera tiden, vakna när man är pigg, äta när man behöver...dricka när törsten gör sig påmind..ska det behöva vara så mycket svårare än så...tycker inte det..
Kram

Lizette *som starkt ogillar klockor!*

http://www.sidentassens.blogg.se

 
annmi

annmi

2 februari 2009 10:27

Oj,de blir inte lätt mé tiden,du...
Fast du fixar de säkert ;)
Jösses får du sååå många mail :o

Såå Vacker bild du har satt här ♥´Ha de så gott!

Jam Kram & Litet "Voff"

http://annmisblogg.blogspot.com

 
Susanne

Susanne

2 februari 2009 13:44

Jag vet precis vad du menar med att inte hinna med. När jag jobbade på Charkfabriken 2000
gick vi upp klockan 04,00 varje morgon och var hemma runt 16,30 -17,00 och då hadde jag ingen dator, men det var annat.Barnen skulle hämtas från dagis fritids sedan så skulle vi laga mat och ungarna ska i säng.
Sedan vart den en stund över för TV till klockan var. 21,00 Sen var det i säng. helgerna Gick åt till att handla och städa.
Fy Så hadde jag det i över 15 år. Kramen Susanne

http://snoddas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards