Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Dagens skratt!

Av Marru - 17 augusti 2009 10:31

Jag jobbar ju idag igen, men har uppehåll för tillfället. Men alla fall imorse när jag körde linjen från Ludvika till Smedjebacken, så står det en kvinna i på en hållplats, och gräver i en stor väska. Hon är alldeles röd i ansiktet, och bara rotar och rotar i väskan. När jag stannar med bussen, så tittar hon uppgivet i väskan, sen säger hon till mig "jag hade en plånbok i handen alldeles nyss, men nu är det borta". Jag tittar en stund på henne och frågar "är det den du har under armen". "Ja, det är det " säger hon och börjar skratta. Fast det är lite ett mysterium hur hon inte kände att hon hade den där, för plånboken var säkert 10 cm tjock. Har man nåt sånt under armen så skall det väl kännas.

 
 
Helan

Helan

17 augusti 2009 15:35

Heeij.. hmm, needu, inte tar de bort den i onödan.. de e sjukt.. men varför ska man behöva bråka me sjukvården flera år i rad.. man skiter i det till slut.

Så trist me MH testet för henne.. å man kan ju inte göra om det heller.. trist.
Hur visade de sig på resultatet då.. i poäng menar jag? Vad gör de såna gånger?

Guu, så tokig händelse du varit me om..hehehe.. lite lustigt juh..haha.
Jaadu, hon kanske var något förvirrad.. var hon ledsen då eller.. hade de hänt henne nåt, för då kan man ju förstå hennes förvirring.

Hoppas du har de bra annars. Jag har nyss vakat, har jobbat natt, så nu är de bara å börja me middagen..hungrig som en gris är jag.

Ha de bra vännen.. kram på dej å dogzen. Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
missy

missy

17 augusti 2009 17:20

ha ha ha. det liknar dom där som sätter brillorna på huvet och letar efterdom sen

http://me-my-precious.bloggagratis.se

 
Bettan/Lövstugan

Bettan/Lövstugan

17 augusti 2009 18:33

Oj oj oj, när bussen kom så skulle hon ta upp plånboken och blev väl helt frustrerad när hon inte hittade den. I sådana lägen känner man nog inte vad man klämmer på under armen, tyvärr. Man blir blockerad.

Hoppas resten av arbetsdagen blev bra.
Varm kram från Bettan

http://bettan.lojdstrom.se

 
Gunilla

Gunilla

17 augusti 2009 21:24

HAHAHA ja man kan nog säkert bli stressad när bussen kommer och inte riktigt känner vad man har sin plånbok :)

Hoppas det var en trevlig dag annars.

Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards