Colliekompisarna

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Marru - 13 februari 2010 23:52

Ja, då var det dags för den sista tävlingen i Vintercupen. Men inte för Lizzie och mig   , det är ju den där kennelhostan som ställer till det. Det vart lite surt när jag upptäckte att dom 2 första loppen så var inte gungan med, nu när vi inte kunde tävla, dessutom såg banorna jätteroliga ut. Jag var ju till Norberg alla fall för att jobba. I onsdags när vi var och tränade så verkade det som om det inte skulle finnas tillräckligt med funktinärer till largeklassen. Alla i våran klubb tävlar ju i largeklassen för tillfället. Men nu vart de ju så att nästan alla hade en hund hemma som hade kennelhosta, det var bara en från våran klubb som tävlade. Så istället stod vi nästan på varandra och stampade för alla var sugna på att göra nåt.

 

Nu får jag hoppas att Lizzie inte tänker löpa så att vi missar tävlingarna vi är anmälda till i mars, det vore väl typiskt. Sen dröjer det länge innan det blir nån agilitytävling, det var mindre agilitytävlingarna iår än tidigare år. Sen är det en del som tänkt ha tävling som har svårt att få tag på domare till sina tävlingar, så det finns risk att dessa tävlingar blir inställda.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards