Colliekompisarna

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Marru - 16 januari 2015 23:45

Idag var det plusgrader ute. Skönt och kunna gå ut utan att känna sig som en Michelingubbe. Fast det var mindre roligt att det regnade. Riktigt plaskigt började det bli på eftermiddagen. Jag har nu börjat med en liten vikt i klövjeväskan när jag är ute och går med Jeri. Sen har jag tränat inkallning med han. Sen tog jag ut Lizzie och körde med lite klossträning. Att det skall vara så svårt att göra samma sak på höger sida som hon gör på vänster. I början så var inte ens stå samma sak på höger sida som det var på vänster. Men nu har hon kan hon ju stå på kommando på båda sidor. 

 

Jag har varit lite sugen på att anmäla mig till en rallylydnadstävling som Uppsala HU skall ha i Stockholm. Men det är så många anmälda så att det kommer att bli bortlottning. Hade i så fall tänkt åka med både Lizzie och Jeri. Men det hade nog blivit lite för långt att åka ifall den ena hade blivit bortlottad, och bara åka med en hund. 

 

Ja, det kommer väl fler tillfällen. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards