Colliekompisarna

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Marru - 17 september 2008 20:50

Idag var jag och tog kort på mina höstblommor. Har bollkrysantemum på trappan. Hittade på ICA en med alldeles underbar höstfärg. Men min kamera gör den inte rättvisa, tyvärr. Blommorna är lite mörkare i verkligheten.



Nästa höstblomma är min höstaster. Tycker väldigt mycket om mina höstblommor.


Har idag tvättat fönstrena i köket, och städat lite på framsidan ute. Bytte gardiner i köket till lite mer höstlika. Får städa lite mer i köket imorgon. Nästa ledighet får jag ge mig på vardagsrumsfönstrena och bytta ut sommargardinerna.


Nu har jag suttit här och tittat på Idol. Hur kan alla dessa människor inbilla sig att de kan sjunga :-o. Hör de verkligen inte hur illa de låter.


Annars sitter jag här och svär över att jag inte kommit in på FL på hela dagen. Bara krångel med den sidan hela tiden. Kom inte in igår kväll heller. Så har man gått och betalat för PLUS i ett halvår till, och inget fungerar :-(. Tur att man inte är FL-beroende som en del är.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards