Colliekompisarna

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Marru - 31 juli 2009 23:40

Ja, då var det äntligen fredag, nu är det bara 5 dagar kvar. Jeppe och Ville ligger i en liten bur i vardagsrummet och sover nu. Eller Jeppe sover, Ville ligger och tittar med öronen rätt upp hela tiden. Men han börjar nog och sova också när vi släcker ner här för natten. Vågar ju inte ha dom lösa under natten, man vet aldrig hur våra reagerar ifall de skulle råka kliva på dom på natten när dom sover. Men under dagen har de gått runt här allihopa tillsammans. Imorgon bitti tänkte vi göra så att jag tar med mig Ville med Lizzie och Clara på en långpromenad. Så får Jeppe gå med maken, Farina och Micki på en kortare vända.


Sen skall vi ju åka till Malingsbo för att träffa Karin och Lasse med sin collieflock. Det är också efit-dag imorgon så jag måste komma ihåg att ta ett kort i timmen nu när det äntligen händer nåt. Men nu börjar jag bli så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna, jag som tänkte hinna göra en lektion ikväll. Men verkar inte bli nåt med det.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards