Colliekompisarna

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Marru - 29 oktober 2010 23:26

Skulle uppdatera hundarnas hemsida med senaste tävlingsresultaten, och allt blev bara pannkaka. Allt detta beror på att min externa gick sönder. Jag fick ladda ner hemsidan på den nya, och allt fungerade ju bra så länge jag inte gjorde nåt med hemsidan. Men förr eller senare måste man ju lägga in nytt. Och då började det krångla. Om det inte var indexsidan, så var det andra sidor som inte fungerade. Nu har jag till slut fått alla sidor och fungera, men fortfarande så är inte Lizzies agilityresultatssida uppdaterad. Vi får väl se om det händer nåt under här under natten, så att det fungerar helt plötsligt, man vet ju aldrig.


Här i byn är det ölfestival i helgen, jojo fyllefestival skulla nog jag vilja kalla det. Fast det låter ju finare med ölfestival. De skall visst ha 100 sorters öl att smaka på, vilket nöje. Det är ju bara och säga smakar illa, smakar mest illa. Ja, om det hade varit gott så hade det inte varit öl, utan juice tex   . Nej, gillar verkligen inte öl, varken doften, smaken eller resultatet efter att man fått det i sig. Fast det gäller all sorts alkohol förstås. Och det står jag för.

Av Marru - 29 oktober 2010 15:20

Är med i en pixelgrupp som skickar ut lektioner en gång i veckan, men nu är det roliga snart slut, om jag förstått saken rätt så är det bara 2 lektioner kvar. Tycker det är så rogivande och sitta och pixla. Först gör man kontrurerna till bilden med svart. Sen när man är klar med det så är det bara och börja fylla i med färger. Denna gjorde vi för 4 veckor sen.


 


Efter den kom den här.


 

Den här kom den här veckan fast den skulle egentligen varit förra veckan, men våran handledare hade strul med sin dator.


 


Det här är den ordinarie för den här veckan.


 


Skall bli roligt och se hur dom 2 sista lektionerna är. Roligt har det alla fall varit och göra dessa.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards