Colliekompisarna

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Marru - 18 september 2012 22:47

Idag var det riktigt tråkväder ute på förmiddagen. Jag tänkte göra en långpromenad med systrarna, men jag fick nog allt korta ner den. Men det slutade tack och lov senare på dagen. Igår sa ju maken att vi skulle städa i garaget. Så jag väntade att vi skulle gå och göra det. Men först så for han iväg till Ludvika, sen gick han ut till skogen och kolla om det fanns svamp. Det börjar ju vara slut med kantarellerna. Jag frågade om vi inte skulle till garaget och städa. Men då sa han att det kan han göra under helgen. Jag kommer ju vara borta båda dagarna. Först på lördag på rallylydnadstävling. Det blir andra rallylydnadstävling för Lizzie i år. Förra året var vi ju på flera. Men i år har det inte varit fler tillfällen. Sen har jag ju prioriterat agilitytävlingarna, och så har ju den här domarutbildningen tagit sitt också. Kommer att bakdöma även nu på lördag. Skall verkligen bli spännande. Det blir ju en ny domare jag kommer att träffa då, som jag inte råkat på förut.

 

Sen på söndag skall vi åka till Kumla. Vi kommer att få åka mitt i natten nästan   . Undrar vad jag tänkte på när jag anmälde oss dit. Det var väl dom där 4 klass 2 loppen som hägrade. Det är 2 agility- och 2 hopplopp. Det kändes som om det var en bra idé att anmäla sig dit, ända fram tills man såg pm:t. Första banvandring kl 8. Det är ju en bit att åka till Kumla.

 

Idag har jag ritat rallylydnadsbanor. Kommer ju behöva en del banor i vinter på våra träningstävlingar. Sen skall jag döma nån inofficiell tävling under hösten. Bland hos Tierps BK.  Har ni tränat rallylydnad, men inte kommit ut och tävla än. Då är detta perfekta tillfället och börja sin tävlingskarriär på.

 

Tänkte träna lite rallylydnadsmoment med Lizzie, men tiden räckte inte till det. Får försöka få till det imorgon istället.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards