Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 24 september 2008

Guldkort

Av Marru - 24 september 2008 20:30

Jag har fått ett Guldkort från mina Målarbodsvänner Astrid och Kerstin. Ni är så snälla mina grafikvänner. Kerstin har jag träffat in real life hon bor ju inte så långt härifrån, och vi var där förra året på en grafikträff. Vi hade trevligt åt och pratade bla om grafik men annat. Tittade på hennes fina växthus med pellisar. Men nog om det här är kortet.



Här är det lite regler som följer med denna utmärkelse.


1. Endast 5 personer får utmärkas (synd för jag vill ju ge den åt alla mina bloggvänner.)

2. Fyra måste vara hängivna läsare av min Blogg

3. En måste vara ny och bo i en annan del av världen

4.  Länka tillbaka till den som gett utmärkelsen


Först vill jag ge den till min vän från Målarboden, Anki som precis har börjat blogga.


Sen får jag väl räkna Finland till en annan del av världen. Så jag ger min andra till Sarah.


Nästa får jag ge till Eva, hon har så fina bilder i sin blogg. Och att hon orkar också kämpa med sin värk och allt det andra runt omkring.


Sen vill jag ge en till Helan också som också har mycket fina bilder i sin blogg. Hon är också hemskt duktig på keramik.


Sen blev det problem med den femte, har ju så många till som jag vill ge den. Så jag får nog blunda och peka på vem det blir *S*.


Men jag ger den nog till Bodil som har det jobbigt just nu. Hoppas allt går bra med maken.


Så de var mina fem, Anki, Sarah, Eva, Helen och Bodil. Nu skall jag alldeles strax åka till jobbet. Har 2 nätter kvar sen blir det ledigt.

 
 
Eva

Eva

24 september 2008 20:59

Hello igen.
Tusen tack för den superfina utmärkelsen:-)
Vad gullig du är..Tar genast med mig den till min sida..
Kram o hälsa Lizzie.

http://hemmahoslillamig.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards