Colliekompisarna

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Marru - 6 november 2008 18:34

Jaha, då är det dags igen. Har nu blivit utmanad av 3 personer, men samma utmaning av alla 3, tack och lov *S*. Första utmaningen kom från Anki, sen kom den från Astrid, och till sist kom den från Gunilla.


Reglerna för denna utmaning lyder:

*Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.

*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.

*Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


1. Är mjölkberoende.

2. Hatar när maken går upp samtidigt på morgonen när jag vill äta min frukost i fred, och han börjar babbla på en gång.

3. Känner en liten längtan efter att sätta mig bakom en bussratt igen.

4. Väsnas när jag sover, ylar, skrattar och även sjunger i sömnen ibland.

5. Är för godtrogen.

6. Är tävlingsberoende, gäller hundtävlingar. Tex agility, utställning, rallylydnad, de är bara så kul med allt det.

7. Har säkert 50 olika färger nagellack i kylskåpet.


Jag tänker skicka utmaningen vidare till följande personer.

Sarah

Bettan

Anna

Jill

Victoria

Helan

Cina


Jepp, dessa 7 får det bli.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards