Colliekompisarna

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Marru - 28 november 2008 19:14

Nu när vi höll på och pyntade under min ledighet, så kom jag på att jag slängt den gamla adventsljusstaken eftersom den såg lite härjad ut. Vad jag däremot hade glömt att jag köpt en ny, en röd med utstansade hjärtan på, liten och nätt.


Men nu till den saken. Jag har letat i affärer efter en mässingsljustake som den förra jag hade men inte hittat nånstans. Nu i veckan skulle maken till Billiga Nisse i Smb för att titta om han hittade förlängningssladdar. Så ringer han hem och säger att han har hittat en jättefin adventssljusstake, den fanns i rött, grönt och guld. Men det var ju inte en sån som jag ville ha, men han tyckte den var jättefin. Okej då sa jag. Köp den då. Vad kommer han hem med? En röd båt :-o, det var den fulaste adventsljusstaken jag har sett i mitt liv. Det sa jag rätt ut åt han också *S*. Frågade tom 2 av grannarna, och dom tyckte den var läcker :-o. Vadå läcker, den är ju gräslig sa jag. Hade jag inte köpt en förra året så hade jag hämtat en sån där säger ena grannen :-o.



Tänk er att denna sak är nästan en halvmeter lång, och nästan 10 cm hög :-o. Nu är jag väldigt nyfiken på vad ni tycker om denna ljusstake :-o.


Imorgon kväll så har vi jobbets julbord. Det kan bli väldigt intressant i år på julbordet. Med tanke på varslen och alla rykten som går runt på företaget. Skulle tro att cheferna försöker smita därifrån innan folk blir allt för fulla. Nu är det många som inte skall gå pga att info om julbordet kom ut samma dag som varslen. Men vi som skall jobba helg vi kommer att gå, för då slipper vi jobba och ändå få betalt :-D.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards