Colliekompisarna

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Marru - 12 november 2008 22:39

Sitter just nu och tittar på Insider, handlar om tidelag. Denna vedervärdiga handling som i detta land inte är olagligt. Varför, ju för att man inte kan bevisa att djuret far illa av det :-o. Vad är det för j-a dumheter. Såklart far djuret illa av det. Vad som är skönt är att allt börjar komma fram nu. Det fanns ju en tid i Sverige när det var dödsstraff på det.


Skulle jag möta en sån person vet jag inte vad jag skulle ta till med den personen. Skulle en sån person läsa min blogg så vill jag bara att den personer skall veta hur j-a sjuk i huvudet jag tycker den personen är. Det är så äckligt att man blir illamående.


Jag hoppas att nån tar sin sunda förnuft till fånga och gör en lag på att förbjuda denna tidelag. Det har skickats in namnlistor den ena efter den andra, men inget hjälper. Varför?????

Av Marru - 12 november 2008 15:30

Idag fyller våran pojke 7 år. Det känns lite ledsamt när man tänker på att han har kommit över halva vägen av sitt liv. Det enda jag vet nu är att det kommer att bli tomt efter denna hund när den dagen kommer. Hoppas att det dröjer länge än. Han är så go våran Micki. Här en bild när vi var och fiskade i somras.



Han har alltid varit med oss när vi har varit och fiskat, ända sen han var valp. När vi hade husvagn så låg vi flera dagar på en fiskecamping. Så Micki var ute från morgon till kväll och vaktade våra metspön *S*. Han tycker det är jättespännande när nån får napp. Ibland så blev vi trötta på att sitta vid sjön då fick Micki följa med mig in i husvagnen och vi tog en tupplur. Sen när vi var utvilade så gick vi ut igen. Husse kunde vara ute och fiska hela natten igenom.


SÅ GRATTIS MICKI, VÅR DUKTIGA VACKRA KILLE


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards