Colliekompisarna

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Marru - 23 december 2008 19:49

Ikväll tänker jag sitta här och slappa med Bingolottos uppesittarkväll. Vi får ju lotterna direkt hem, men pengarna från våra lotter går till Fagersta brukshundsklubb.  Samtidigt sitter jag här och donar lite, bla med hemsidorna. Skall ju få in alla fina julhälsningar som kommit in. Sen kanske jag hinner göra nåt kul med psp.


Har testat min kamera igen. Jag måste verkligen ta mig tid nu under julen och läsa den där manualen. Har ju gått med i en fotosida, där kan man få tips och hjälp. Fast jag tror att det kan vara bra att försökt åtminstone att läsa den där manualen *S*.


Här kommer ett försök att ta en bild på utsidan av huset. Det blev lite mörkt, men det blev klart mycket bättre än med min förra kamera. Med den blev det bara en massa streck från ljusen.



Sen blev det en bild från köket, julduken är stryken och ligger på bordet. Julstjärnorna lever fortfarande :-o, förutom en som är gömd bakom gardinen *S*, som är mer död än levande. Men det är röda blad på den fortfarande.



Ja, akvariet, där är allting sig likt från igår. Alla fiskarna överlevde flytten. Så nu sitter vi och väntar på yngel *S*. Hundarnas julklappar är inslagna, Lizzie tittade väldigt noga när jag slog in nåt som luktade gott. Sen får alla varsinn leksak. Vad dom fick så får ni kanske se efter jul, om dom överlever julen *S*.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards