Colliekompisarna

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Marru - 10 februari 2009 19:25

Nu börjar det närma sig, dagen jag får ge mig ut ensam. Har riktigt längtat efter det. Imorgon skall jag på linjekännedom till Borlänge, och sen under dagen kör vi turer där, och sen tillbaka hem på eftermiddagen. Idag har jag retats med chauffören jag skall åka med imorgon och frågat vem av oss är det som skall på linjekännedom, han eller jag. Dom där körningarna som vi kör i Borlänge har jag kört i 13 år, och han bara i 2-3 år. Sen blir det dags för mig att börja åka ensam, jag skall köra det passet torsdag-fredag. Blev lite akut på, för det var meningen att jag skulle vara på linjekännedom hela veckan utom på fredag då jag skulle till Virsbo på seminarium.


Så nu har en massa turer till Spraxkya framför mig, ve och fasa. Den är nog inte nå roligare nu än vad den var för 10 år sen. Om ni funderar över namnet Spraxkya, så kommer jag inte ihåg varför det heter så. Men jag vet att det uttalas spracha, eller nåt åt det hållet *S*.


Så nu är återfallsförbrytaren på gång riktigt. Det var det en chaufför i Borlänge kallade mig, återfallsförbrytare *S*. Nu skall jag försöka få tid till lite psp, eller helst mycket. Har 2 lektioner, sen har jag teman i Målarboden, och en i Winnis. Sen har jag fått några länkar från animeringsgruppen. Så nog har jag och göra den här veckan. Om nåt blir riktigt bra så visar jag kanske dom här.


Vill ni förresten ha fler besökare till er blogg så gå med i Bloggsurfa. Ni kommer även via dom hitta en massa trevliga sidor som ni inte hade hittat annars.




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards