Colliekompisarna

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Marru - 22 februari 2012 23:54

Ikväll så var vi och tränade igen. Vi började med lydnadsträning, och fortsatte med rallylydnad sen. Det var riktigt livat i luckan idag. Det är ju några nya som har kommit för dom är lite nyfikna på vad vi håller på med   . Jag backade lite med båda systrarna idag. Måste ju få tyst på Lizzie, så jag struntade i den avancerade delen. Eller det gjorde jag väl egentligen inte, utan jag försökte träna position på höger sida med henne, och högersnurrar på höger sida. Gjorde några moment i nybörjardelen och fortsättningsdelen, men hon låter hela tiden, och det måste vi få slut på.


Clara måste jag börja träna lite mer position med, och front.  Så vi får nog ligga i hårdträning ifall vi skall starta i dom högre klasserna till våren. För Claras del gäller det fortsättning och Lizzies del avancerad.


Annars har det inte varit nåt särskilt idag. På nyheterna pratar de om vår, och det vill vi ha   . Imorgon skall jag äntligen till frissan och bli klippt. Skööööönt.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards