Colliekompisarna

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Marru - 24 mars 2013 22:34

Idag hade vi en extra agilityträning. Vi brukar ju ha det ibland på helgerna. Nu har ju inte jag varit och tränat agility på ett bra tag. Först hade vi en liten kombination. Men den gillade jag inte riktigt. Det var svårt att få nån fart på det. Sen bestämde vi oss för att bygga en fartbana.  Eller det blev en klass 1 bana som dom hade på en av tävlingarna i vintras. Där blev det mer fart.    Clara fick också följa med och träna idag. Men henne så springer jag mest bara för att hon kanske tycker det är roligt. Lite svårt att se det på henne. En klubbkompis fick prova på att springa med Lizzie. Hon är lite för mammig. Så hon kan behöva springa med nån annan emellanåt. Det gick ju ganska bra. Hon stannade väl till ibland för att kolla efter vart jag var. Det kan ju vara bra ifall det händer nåt när vi är på en tävling. Jag kan ju tex trampa snett och stuka foten. 

 

Nu är det bara och vänta på att påskhelgen när vi skall till Rättvik och tävla. 2 dagar tävling, med 4 lopp på båda dagarna. Så vi får hoppas på nåt nollat lopp.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards