Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 25 december 2008

Ett år

Av Marru - 25 december 2008 12:52

Jaha, idag är det ett år sen jag skrev mitt första inlägg i bloggen. Sen dess har jag haft 8533 besökare. Säger tack till er alla som har besökt oss under året, hoppas ni orkar hänga med nästa år också.


Då för ett år sen var Lizzie en liten söt valp på ett halvår, nu är hon stor snygg collietjej på 1 ½ år, och har fått sin storasyster hit också. Ja, det var Clara som kom ut först av dom två.  De ligger ofta tillsammans, antingen i sängen, soffan eller på golvet. Det var en hel del smågnabb mellan tikarna dom första månaderna men nu verkar allt ha lugnat ner sig. Det är länge sen de bråkat nu. Är inte det här syskonkärlek ??? Dom ligger faktiskt sådär utan hjälp.

 


Här går Micki och funderar på julklapparna, han förstår inte riktigt hur han skall komma åt det som luktar så gott i ett av paketen. Ja, de fick två paket var igår. En med en godsak i och en med en leksak.


Här har vi leksaken.



Här ser ni vad dom tycker om den.



Micki med sin leksak.


 


Clara med sin.



Imorgon skall Micki och Farina tävla i agility i Norberg. Skall bli spännande och se hur det går, nu är det ju så länge sen vi har hållt på med agility, har ju inte kunnat träna på flera månader nu.




 
 
Anki Enbom

Anki Enbom

25 december 2008 21:52

En riktig härlig jul önskar jag er...Grattis till ett årsdagen av din blogg. En blogg jag kommer att fortsätta att besöka :)Ser att hundarna fått roliga julklappar. Mina kissar fick godis och en elementsäng...Är tvungen att köpa en till säng..För de slåss om den och den rymmer verkligen inte 2 vuxna katter *s*
Kramen

http://ankiskatter.blogg.se

 
Anna

Anna

25 december 2008 22:27

Vilka fina julklappar vovvarna fick.
Översta kortet är ju bara för underbart sött

http://www.annas.dagbok.org

 
Anna

Anna

25 december 2008 22:55

Hihi, DEN frågan har jag oxå fått, närmare bestämt under hela Pyton's första år, sen gav jag mer eller mindre upp............tejpar nu bara en vecka före ev utst.

http://www.annas.dagbok.org

 
Susanne

Susanne

25 december 2008 22:57

Hej du här strax ovanför Falun/Bjursås har vi 3 decimeter snö -11 grader just nu. Och i morgon åker vi till Göteborg . Ni får ha en God fortsättning och GOTT NYTT ÅR. Kram Susanne

http://www.snoddas

 
Cina

Cina

26 december 2008 10:06

Ohhh så fina dom är era hundar. Ser så gosiga ut där dom ligger. Klart att våra djur ska ha julklappar...=))

Önskar EN GOD FORTSÄTTNING!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

26 december 2008 11:14

Vilka underbara hundar! Och vilka fina bilder.

http://malinrosa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards