Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Utmaning till mina grafikvänner

Av Marru - 6 januari 2009 23:46

Har suttit och funderat ett par dagar vad jag skall hitt på. Sen kom jag på helt plötsligt. Jag skall göra en utmaning till mina grafikvänner. Den går ut på att jag gör en bild, sen skall de göra likadan bild som jag har gjort. Men de får ingen beskrivning att gå efter, utan de får bara titta på bilden och försöka gissa sig till vad jag har använt för filter mm. Jag skickade bara med tuberna, och vilken storlek jag hade på min ursprungsbild. Så nu sitter jag här och väntar med spänning vad dom skall hitta på *S*. Dom är ju så otroligt duktiga och smarta damerna, så min lilla lätta utmaning fixar de hur lätt som helst.


Här är alla fall bilden de skall göra.




 
 
Helan

Helan

7 januari 2009 09:39

hallojsan.
Häftigt.. de klarar de säkert, ni verkar ju vara så duktiga på sånt där allihopa. Skitfina bilder blir de juh. Man blir ju lite avis hörru..:-)

Joo, visst är de fina alster hon virkat å stickat. De e jättelängesen jag gjorde nåt av de sist. Har aldrig gjort nåt efter mönster, kör efter skallens egna mönster..hehe..därför såg de väl ut som de gjorde.:-)

På tal om tävling..
Har ju sagt länge att jag ska ha en tävling. Då var de tänkt innan jul, men all den keramik som jag hade tänkt mej gick ju sönder.. å inte vill jag skicka iväg nåt pris som är trasigt.
SÅ nu ska jag försöka göra nåt litet som pris.. kanske t om ett 2.a å 3.e pris.. eller så har jag 2-3 tävlingar istället.. joo, blir nog så.
Men jag ska iaf försöka ha den nu i vår, då keramiken blir klar. Eller så hittar jag på ett annat sätt me priserna, får se. har förslag i skallen..hehe.

Men håll utkik.. de e nog inte allt för långt bort, är nog ganska nära 15000 strecket snart för besökare. kram på dej. Helan.

http://helanshala.blogspot.com

 
Astrid

Astrid

7 januari 2009 15:49

Ja lätt var det inte,men kul

http://www.astridla.com

 
Anna

Anna

7 januari 2009 16:07

Vilken fin bild !

http://www.metrobloggen.se/aannaa

 
missy

missy

7 januari 2009 16:07

Men vad duktig du är =) vad fint

http://me-my-precious.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

7 januari 2009 17:49

Kolla gärna in till mig jag har en UTLOTTNING! Sprid den gärna!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

7 januari 2009 18:31

Vilken skoj utmaning. Ganska svår, men jag vill prova...var hittar jag materialet och vart ska jag skicka det?
Julle hälsar extra till dig efter besöket i bloggen. Han har varit mallig hela dagen ;)
Kramizar

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

7 januari 2009 19:50

Ja du, blir full i skratt, det blev ju inte som din bild men kul var det -:) Läst att du haft full fart som vanligt, själv kör jag ju slowmotion som du vet just nu.
Men fickmail i allafall, allmänlydnad del 2 kör igång i Mars så nåt är på g. Hoppas tjejen kör igång Rallylydnad oxå, hoppas!
Storm där, här har vi (vad jag vet) haft kanonfina dagar och det enda felet har varit den envisa kylan. Vill ha några minus bara, detta räcker nu

Ha det!

http://pellispricken.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

9 januari 2009 20:30

Åhh, vilken underbart fin bild.
jisses, vad du är duktig.
Kram

http://hemmahoslillamig.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards