Colliekompisarna

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Marru - 29 juni 2009 22:58

Jaha, då var jag och hämtade blodtrycksmätaren idag. Men kunde inte låta bli att muttra lite om att om dom inte klantat till det på vårdcentralen så hade jag det gjort för länge sen. Nu får jag släpa på en apparat igen. Har jag inte högt blodtryck sen förut så får jag det nu. Bindeln runt armen halkar ju ner hela tiden. Sen är det en annan fråga hur jag skall sova inatt när det sätter igång var tjugonde minut. Men behöver alla fall inte ha dosan hängande runt magen som med den andra utan kan lägga den under kudden. Men måste ju hålla koll på att sladdarna inte lossnar från apparaten eller bindeln. Imorgon eftermiddag blir jag av med den. Jaha, så satt den igång igen.


Så, då var den färdig. Det blir med andra ord inget badande imorgon heller :-(. Men fick ju alla fall ta bort den såpass länge att jag fick duscha, alla fall nånting.


Lizzie håller på att återfå sitt rätta humör igen. Fritt följ har vi tränat och några moment från rallylydnad. Vi har ju haft problem med momenten där hon skall sitta framför mig med nosen mot mig. Men nu börjar det bli som vanligt igen.

Av Marru - 29 juni 2009 00:25

Visserligen var den igår, men jag har hela tiden trott att den var idag. Så det fick bli idag. Det hände ju inte så mycket så man fick väl fylla på med blommor också *S*.


Här är mina bilder från idag.


http://www.marrus.be/Efit/090627/EFIT090627.html

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards