Colliekompisarna

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Marru - 16 juli 2009 23:26

Ja, då var det sista arbetsdagen denna vecka. Visserligen försökte dom få mig att jobba imorgon också men jag sa nej. Har ju alla fall jobbat över 38 timmar under 4 dagar, så då anser jag att jag kan säga nej. Får ju alla fall ingen ersättning för fredagen från A-kassan i och med att jag har så många timmar dom andra dagarna. Skall bli spännande och se hur dom skall räkna till dom andra veckorna för jag kommer att få över 47 timmar i veckan 3 nästkommande veckor. Tycker gott att de hade kunnat planera in en 4 dagars veckor åt mig också eftersom jag får ihop 40 timmar alla fall.


Imorse kom jag på en sak som var mindre rolig. När vi var hos uppfödaren så städade vi ju hundrummet första dagen. Jag tog på mig mitt guldarmband när jag åkte hemmifrån. Sen tog jag av mig den och la den på en hylla i hundrummet när vi skulle börja städa, samma med min klocka också. Jag tror alla fall att jag hade klockan också. Men den är jag inte riktigt säker på, men armbandet kommer jag ihåg klart och tydligt att jag la den på hyllan. Kom på det helt plötsligt imorse. Maken ringde till uppfödaren och hon skulle titta om den låg kvar. Det hoppas jag verkligen, för det armbandet köpte maken åt mig på Öland för några år sen. Det hade varit mycket bättre om jag glömt och ta på mig den hemma istället innan vi åkte.

Av Marru - 16 juli 2009 23:18

Har fått låna en bild av Agneta från våran träff. Tyvärr så blev bilden inte så bra för jag tvungen att minska ner den till 500 pixlar, annars gör bloggagratis det. Men orginalbilden hittar ni här på fotografens sida. Alla hundar är inte med där för en del var tvungna att hålla på med annat. Nån var tvungen att åka hem så fort det blev färdigt.


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards