Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Bara grafik idag och lite annat svammel!

Av Marru - 3 maj 2010 23:44

Det blir inga kort på den fjärde hunden här i huset än, har bara borstat en tredjedel av han än så länge. Tänkte börja bakifrån, men vart tvungen att tvätta rumpan på han så jag fick börja framifrån istället   . Den där kragen på han är helt hopplös, den blir bara större ju mer jag borstar   . Imorgon får jag väl börja bakifrån på han.

 

Sen har jag städat köket, tänkte ta ett rum i taget så innan veckan är slut så har vi ganska fint här . Bara en liten sväng med dammsugaren sen som pricken över i. Jag skulle verkligen vilja ha ett nytt vardagsrumsbord, en med lådor. Så kunde man gömma alla fjärrkontroller mm i lådorna. Har sett ett fint på Mio, men maken tyckte det var alldeles för dyrt. Närmare bestämt den här. Finns på Mio, kostar 4950, jag tycker den är så snygg.

 

  

 

Men så över till grafiken, tänkte visa 2 bilder som jag gjort under helgen.

 

Först ett tema från Målarboden.

 

  

 

Sen en lektion från The PSP Fun Group.

 

  

 
 
Annmi

Annmi

4 maj 2010 09:11

Wow....vilket vackert Soffbord ♥
& Superfina grafik/bilder som alltid när du gör!

Jam Kram & litet "Voff" från Oss i Vår ☼

http://annmisblogg.blogspot.com

 
"Bettan"

"Bettan"

4 maj 2010 22:48

ha ha ha ja ibland blir det inte riktigt som man planerat. Men ta en dag i sänder så är snart alla hundarna klara. Du kan komma hit å ta mina med när du ändå är i farten :)

Kram på dig!
/Bettan
ps underbara alster ds

http://dream-on.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

5 maj 2010 18:18

Ja Mio är dyra på sina möbler.
Vi var in till en mio butik för ett tag sedan
OJ, vi vände på *klcken* direkt, när vi hade gått en kort runda där.
Så NEJ, det blir inga Mio möbler här inte.
Visst dom har fina möbler, men som sagt dyra.

Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards