Colliekompisarna

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Marru - 4 maj 2010 23:58

Idag har det då inte hänt nåt särskilt här. Fortsatt i samma spår som igår, städat och borstat Micki   . Fast imorgon blir det ett uppehåll, för då skall jag till Smedjebacken, så får maken dra sitt strå till stacken. Han får städa upp i sina vrår .

 

Lizzie är verkligen på väg in i höglöp, eller hon är det kanske redan. Hon som normalt inte vill hälsa på andra hundar, drar sig mot dom hela tiden nu. Vågar inte släppa henne lös när vi är ute och går nu, för då kanske hon drar iväg.

 

Så imorgon tar jag med mig Clara på agilityträningen. Vet att det kommer att bli tufft och se Lizzies ivriga blick när hon tror att det är hon och jag igen som skall iväg. Men det går inte att ta med sig henne nu. Tänkte prova med Clara ifall hon är villig att göra nåt alls, för jag tänkte prova en agilitykurs med henne i höst.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards