Colliekompisarna

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Marru - 5 maj 2010 23:45

Idag bestämde jag mig för att ta med mig Clara på träningen, eftersom det inte var nån större idé att ta med sig Lizzie, för hon hade väl sprungit efter alla killar där idag   . Det gick ju inte så bra, för som vanligt ville hon inte göra nånting.  Hon ville bara ut så fort jag försökte. Men sen tog jag några hopphinder med koppel, och försökte en gång till utan koppel sen. Jag fick henne och hoppa 4 hinder på raken alla fall. Så en viss framgång mot förut. Men jag tänker alla fall försöka på en kurs med henne i höst. Det vore ju perfekt, för då hade jag alltid en hund som jag kan tävla med för dom löper ju inte samtidigt.

 

På måndag skall de flytta hindrena tillbaka till Semla. Vad skönt för då kan jag åka och träna när jag vill. Såklart så åker jag ju till onsdagsträningarna som vanligt, men på helgerna kan jag åka ut med alla 4. Tror Micki blir glad åt att få springa lite mer än förut.

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards