Colliekompisarna

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Marru - 5 februari 2013 21:31

Idag har det vräkt ner av den vita varan. Det var ju inget man såg fram emot precis. Det var väl därför allt var så motigt idag. Jag fräste ju en vinkel på en bit igår. För att få till den där vinkeln så skulle fräsen vridas det antal grader som vinkeln var i. Igår när jag sen skulle vrida tillbaka huvudet på noll grader, vilket är ursprungsläget. Det var ju bara det att ursprungsläget var inte noll, utan den var på 99 grader   . Ja, det är ju gamla maskiner, man kan ju inte kräva allt av dom   . Så första biten jag fräste imorse vart sned pga det. Så jag fick kapa en till bit.  Man skulle ju göra 2 bitar. Sen när jag var nästan klar med båda bitarna, då upptäcker jag att den andra är för kort. Ja, skall det jävlas så skall det göra det ordentligt.

 

Men nånting positivt har det alla fall hänt. Nu finns jag med på domarlistan på SBK-tävling   . Vad jag ser fram emot att döma min första officiella tävling. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards