Colliekompisarna

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Marru - 26 november 2014 23:30

Ikväll har vi som varit funktionärer under året på klubbens tävlingar varit och ätit julbord på Oti krog. Det fanns mycket gott, men även en del som var mindre gott. På fisksidan fanns det olika sillsorter och lax. Fisken är ju min favorit. På det kallskurna är det mindre och välja på. I princip bara skinkan och gustafskorven   . Så för min del  blir det en hel del fisk på julbordet. Allt det här med rådjur, älg, hjort osv går helt bort för mig. Dom varma rätterna är inte heller nån höjdare. Så då fyller jag tallriken igen med........fisk   . Och nån prinskorv, och köttbulle. Frestelsen gillar jag inte fast det är fisk i den. Inte lutfisken heller. Men tack och lov så får man välja själv på julbordet. 

 

Idag har Lizzie varit mycket bättre. Undrar om det kan ha nåt med söndagens agilitytävling och göra. Det var verkligen varmt i hallen. Fast jag gick ju inte ut och in med henne, för jag tänkte att det inte kunde vara hälsosamt och springa från varmt till kallt till varmt igen. Hon har fått kokt ris och kokt torsk idag, och hon har fått behålla maten. 

 

Imorgon skall jag äntligen till Ludvika och få käkarna röntgade. Dom har ju varit mycket bättre nu dom 2 sista veckorna. Jag har sovit utan bettskena. Så det måste ju nästan ha varit den som orsakat besvären. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards