Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 15 november 2008

Ny lektion Winni

Av Marru - 15 november 2008 18:04

Nu har jag redan kommit till lektion 119 hos Winnis. Med andra ord så är det bara 11 kvar om jag förstått det rätt. Tråkigt att det tar slut, men samtidigt börjar jag känna mig sugen och börja med nånting nytt. Det har ju blivit kanonfina resultat av lektionerna. Som dessa två jag har här nere.


 


Här är nästa bild, där blev det några fläckar jag missade i ett hörn så den blev inte riktigt hundra. Men eftersom jag inte såg det på en gång så får det vara.




Håller på och arbetar med examensbilderna för animeringsgruppen hos SkaGra. De är inte lätta, men jag skall nog fixa det, tror jag. Jag har en vecka kvar innan de skall vara inlämnade.




 
 
Anki Enbom

Anki Enbom

15 november 2008 18:25

Åhh, så tjusigt det var här. Jättefina skapelser.
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Cina

Cina

15 november 2008 21:40

Jätte fina!!
Jag har oxå gjort Winnies alla lektioner.
men det var ett tag sedan jag gjorde det.
Har just nu inget på gång o det är skönt.
Önskar dig lycka till i Skagra är det mobilen du skall göra???

Lovar att ta de försiktigt med stickningen!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Viktoria

Viktoria

16 november 2008 22:34

OH! Så snyggt!
Jag har ju gjort Winnies jag med! Det var så roligt! Det finns en fortsättning efter Winnies. Psp fun! Där får man nya "tuts" var vecka! Så kan man skapa när man vill. Inget tvång. Man får se mycket vackert!
Har du gått någon mallkurs Marketta? Det är också jätteroligt!
Kram
Viktoria

http://shetland-sheepdog-gardenia-gardens.blogspot

 
Eva

Eva

17 november 2008 06:15

Åhh, vilka himla fina bilder du har gjort. Vill också kunna detta.
Kram

http://hemmahoslillamig.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards