Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Vinn en systemkamera

Av Marru - 29 december 2008 17:04

På den här sidan finns det en tävling där man kan vinna en Nikon digital systemkamera. Reglerna är enkla. Är ni intresserade av digitalkameror så klicka in er. Men det är bråttom om ni vill vara med, tävlingstiden går ut den 31 december.




 
 
Viktoria

Viktoria

29 december 2008 19:42

Allså, man måste bara kolla i din blogg. Du har ju så mycket intressant! Och en tävling om en systemkamera, så spännande!
Håller tummarna att du vinner!
Jag får nöja mig med att kolla på deras hemsida och drömma!

http://shetland-sheepdog-gardenia-gardens.blogspot

 
Helan

Helan

29 december 2008 23:32

Halloj.. japp, jag gömde gästboken.. nee, den försvann ju då jag tappade allt.. trist, men nu har jag iaf fått dit en ny, ska fixa den mer sen, styla den lite..hihihi.

Vet inte om jag skrev de förut, men jag tog bilden från google.se å sökte på julkort gamla.. tror jag de var.. men jag tror den fanns på nåt som heter vykort.se eller nåt sånt.. testa där.

Ska me anmäla mej på den tävlingen.. men har inte kommit på nån bra motivering i tävlingen.. får hoppas jag inte hinner glömma bort den bara.. hojta åt mej vettja..hihihi.

Nepp, bäst å kika in i gästboken då.. kanske de ligger nåt schnöggt där inne då..du e gooer du..kram på dä, å stackars goa Nickie som får hjärtat i halsgropen varje gång matte nyser.. usch.. krya på dej nu..kram Helan.

http://helanshala.blogspot.com

 
Helan

Helan

30 december 2008 00:14

hahaha.. jag höll precis på med gb.n Den var tydligen inte helt borta.. loggade jag in på Newbie.dk så fanns den kvar där.. bra va..hihi.
Så jag behöll den som den var.. den gillade jag ju.

GUu, så goo du e.. såå himla fin bild..tuuuusen tack, du å dina gooa voffsar, ni är bara för goa. Kram på er å tusen tack, gonatt. Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
ann-sofi

ann-sofi

23 april 2015 21:46

jag vill vinna systemkamera till mej kommer att ta fina bilder i sommar
vitnos7@hotmail.com

http://faecbook

Marru

24 april 2015 00:14

Har ingen kamera att lotta ut. Det var ett gammalt inlägg med en länk till en tävling 2008. Kolla datum nästa gång.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards