Colliekompisarna

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Marru - 18 december 2014 23:48

Ja, vilket är det som närmare sig. Jo, julafton och vintersolståndet   .  Äntligen så vänder det och börjar bli ljusare igen. Fast det dröjer ju ett tag innan man märker det. Men helt plötsligt så upptäcker man att det är ju faktiskt nästan ljust när man åker iväg på hundträningen. Sen är det ljust när man åker hem från träningen och hastigt och lustigt så är vi i Semla och tränar igen. Tror alla på klubben längtar till våren och få börja träna i Semla igen. 

 

Igår så var maken och jag till Wanbo herrgård och åt julbord. Vi har ju bestämt att vi skippar julklappar till varandra och går och äter julbord. Plus att vi köper några travandelar. Annars så kommer vi bara äta och slappa under julen. Det fanns alla fall 2 saker på julbordet som jag gillade mycket. Det var den rökta laxen, och Wanbo husfrus sill. Den sillen var kanongod.

 

   

 

Ikväll så har jag varit på rallylydnadsträning med bara Jeri. Lizzie såg lite ledsen ut när vi åkte. Men efter jul så får hon hänga med igen. Lizzie verkar inte speciellt intresserad av Jeri, men han är desto mer intresserad av henne. Funderade på ifall jag bara skulle sova här uppe nästa natt, och sen flytta ner igen med Jeri. Vi får väl se vad Lizzie gör under morgondagen. 

 

I måndags så skickade jag in ansökan om mästarklasstiteln åt Lizzie. Såg att den var inne på hunddata redan. Ibland så är dom snabba, eller så var det få som sökt om titlar för tillfället.

 

 



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards