Colliekompisarna

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Marru - 26 februari 2011 22:24

Ja, då var det helg åter igen. Lika ofta som jag funderar över vart helgen tagit vägen funderar jag numera på vart tog veckan vägen   . Men det är väl så att tiden går fort när man har nåt man väntar på. På måndagarna väntar jag på onsdagen och agilityträningen. Sen torsdagen är det rallylydnadsträning, och sen helt plötsligt är det helg igen. Nu när det börjar bli mer tävlingar kommer tiden att gå ännu fortare.


Nästa helg är det dags för årets första officiella agilitytävling i Örebro. Skall verkligen bli spännande och se hur det går för oss. Men före det skall vi avverka sista träningstävlingen i rallylydnad. Men eftersom vi inte lyckats få nån utifrån som kommer och dömer så kan inte vi vara med i tävlingen. Så den här gången skall jag inte ta med nån hund. Vill inte ha dåligt samvete för nån hund som ligger i bilen. Har ju dom tidigare gångerna haft med mig Lizzie och Clara. Vi har kört våra egna hundar när tävlingen varit över, och har dömt varandra. Men det kan vi lika gärna göra på torsdagsträningarna. Visst hade det varit roligt om vi också kunnat vara med i tävlingen som alla andra. Men men, nu är det som det är. Vi får väl vara nöjda med att folk som varit på våra tävlingar tycker att vi har gjort det bra, och att de har trivts på våra tävlingar, och velat komma åter. Så morgondagens tävling blir den sista för den här omgången.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards